Stella gigante

16 anni di esperienza di fabricazione
Cumu installà viti auto-tapping

Cumu installà viti auto-tapping

Viti self-tapping sò principarmenti usati per a cunnessione è a fissazione di certi platti sottili, cum'è a cunnessione di u piattu d'acciaio di culore è di u culore di l'acciaio di u culore, u piattu d'acciaio di u culore è u purlin, a cunnessione di u fasciu di u muru, a capacità di penetrazione hè generalmente micca più di 6 mm, u massimu ùn hè micca più di 12 mm.

I viti auto-tapping sò spessu esposti à l'esterno è anu una forte resistenza à a corrosione.L'anellu di sigillatura di gomma pò assicurà chì a vite ùn si infiltra è hà una bona resistenza à a corrosione.

I viti di tapping sò generalmente descritti da trè paràmetri: a serie di diametru di viti, u numeru di filamenti per lunghezza di pollice, è a lunghezza di viti.Ci sò dui tipi di classi di diametru di viti, 10 è 12, chì currispondenu à diametri di viti 4,87 mm è 5,43 mm, rispettivamente.U numaru di filamenti per inch length hè 14, 16 è 24 livelli.A più fili per inch length, u megliu hè a capacità di auto-perforazione.

Aduprà u cacciavite manuale, secondu a vite auto-tapping grooved sceglite un cacciavite currispundente, un cacciavite in a bocca di u per a vite scanalata, vole strintà u locu di a cunnessione, diretta contr'à a vite, in senso orario in mani di u cacciavite, rotate. a vite di tapping pocu à pocu in a pezza, finu à chì tuttu u filu di a vite hè in a pezza.

Aduprà arnesi putenziali.Strumenti di putenza sò più còmuda è faciuli à stallà.Funzionanu a listessa manera cum'è i cacciavite manuali, ma cù i cacciavite elettrici, i viti auto-tapping ponu esse installati più rapidamente è facilmente.


Tempu di post: 30-Sep-2022