Stella gigante

16 anni di esperienza di fabricazione
Cumu sceglite u vitu ghjustu

Cumu sceglite u vitu ghjustu

Ancu se i viti sò chjuchi, ci sò parechje cunsiderazioni in a selezzione.Ci sò parechji tippi di viti, cusì cumu sceglie u viti ghjustu?A selezzione di viti deve esse cunsideratu cumpretamenti in termini di tipu, dimensione, lunghezza, qualità, etc., principarmenti a dimensione di u viti, chì deve cuncorda cù e cose chì deve esse fissatu.A seguita hè una introduzione dettagliatan à e cumpetenze di sceglie viti.Scupritemu u cuntenutu pertinente di l'acquistu di viti.

1.Tipi di viti

Ci sò parechji tipi di viti.Diversi tipi di viti anu una grande diversità in l'estetica è a capacità di mantene unghie.Dunque, i cunsumatori anu da sceglie secondu i so scopi.Per esempiu, viti di espansione deve esse usatu per riparà l'aria condizionataoners, è leghe d'aluminiu deve esse usatu per a fissazione, duvete aduprà viti self-tapping.

2.Screw size

Dopu avè sceltu u tipu di viti, sceglite a dimensione adatta secondu a forza attuale.Questu hè in relazione cù a durata di a vigna, u tipu di muratura, etc. Se u cunsumadore hè inexperienced, hè cunsigliatu di dumandà à u mercante in dettagliu quandu compra.

3.Screw Length

U listessu tipu, viti di a stessa dimensione avarà lunghezze di affittu.Quandu si compra, deve esse nutatu chì in i stessi cundizioni di stress, i viti utilizati nantu à u muru duveranu esse più longu di quelli chì sò usati in terra, perchè più longu i viti, megliu hè a capacità portante di i viti.

4.Screw qualità

Ci hè parechje manere di cumprà viti.Hè megliu cumprà in un mercatu di materiali di custruzzione regulare o ferreteria.Quandu compra, duvete verificà se i filamenti sò chjaru è se a dimensione è a lunghezza risponde à i bisogni.


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022