Stella gigante

16 anni di esperienza di fabricazione
2021 in Review for China's Steel Industry

2021 in Review for China's Steel Industry

U 2021 hè statu senza dubbitu un annu pienu di sorprese, induve a pruduzzione di l'acciaio crudu di a Cina hè diminuita annantu à l'annu per a prima volta in cinque anni è induve i prezzi di l'acciaio cinese anu ghjuntu i massimi storichi sottu a doppia spinta di e cundizioni di u mercatu domesticu è d'oltremare.

L'annu passatu, u guvernu cintrali di a Cina hà agitu in modu più proattivu per aiutà à mantene l'approvvigionamentu domesticu di e materie prime è a stabilità di i prezzi, è l'acciaieri anu lanciatu piani ambiziosi per a riduzione di u carboniu in mezzu di l'impulsu glubale versu u piccu di carbonu è carboniu neutrale.Quì sottu riassumemu alcune di l'industria siderurgica cinese in 2021.

Cina emette piani quinquennali per u sviluppu ecunomicu è industriale

U 2021 hè u primu annu di u 14u pianu quinquennale di a Cina (2021-2025) è durante l'annu, u guvernu cintrali hà annunziatu i principali obiettivi di sviluppu ecunomicu è industriale chì hà da scopu di scuntrà da u 2025 è i travaglii maiò chì hà da intraprende per rializà. questi.

U 14u Pianu Quinquennale per u Sviluppu Ecunomicu è Suciali Naziunale è l'Obiettivi à Long Range à traversu l'annu 2035 ufficialmente intitulatu u 13 di marzu 2021, hè abbastanza ambiziosu.In u pianu, Pechino hà stabilitu i principali obiettivi ecunomichi chì coprenu u PIB, u cunsumu d'energia, l'emissioni di carbonu, u tassu di disoccupazione, l'urbanizazione è a produzzione di energia.

Dopu a liberazione di a guida generale, diversi settori anu publicatu i so rispettivi piani quinquennali.Critica per l'industria siderurgica, u 29 dicembre scorsu, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione (MIIT) di u paese, inseme cù i ministeri cunnessi, hà publicatu u pianu di sviluppu quinquennale per i prudutti industriali di u paese cumpresi l'oliu è a petrochimica, l'acciaio, i metalli non ferru è i materiali di custruzzione. .

U pianu di sviluppu hà u scopu di ottene una struttura industriale ottimizzata, una produzzione / fabricazione pulita è "intelligente" è hà enfatizatu a sicurità di a catena di supply.Significativamente, hà dichjaratu chì a capacità di l'azzaru crudu di a Cina ùn pò micca aumentà annantu à u 2021-2025, ma deve esse tagliata, è chì l'utilizazione di a capacità deve esse mantinuta à un livellu ragiunate postu chì a dumanda di l'acciaio di u paese hè in pianu.

Durante i cinque anni, u paese hà sempre implementatu a pulitica di scambiu di capacità "vechju per novu" in quantu à e facilità di fabricazione di l'acciaio - a nova capacità installata deve esse uguale o più bassa di a vechja capacità chì hè stata eliminata - per assicurà chì ùn ci hè micca un aumentu di a capacità. capacità d'acciaio.

U paese hà da cuntinuà à prumove M&As per rinfurzà a cuncentrazione industriale è nutrirà alcune imprese principali è stabilisce clusters industriali cum'è un mezzu per ottimisà a struttura industriale.


Tempu di post: 18-Jan-2022